Henvendelser skal besvares hurtigst.
RKKP's Videncenter har følgende målsætninger for håndtering af henvendelser via mail og telefon:
- Vi besvarer henvendelser hurtigst muligt og senest inden 10 hverdage fra modtagelse (ved ferieperioder, hvor der forventes autosvar – tæller 10 hverdage fra ferieperiodens afslutning).
- Vi kvitterer for modtagelse af mail, hvis vi ikke er sikre på at kunne besvare henvendelsen indenfor 5 hverdage (ved ferieperioder, hvor der er sket autosvar tæller 5 dage fra ferieperiodens afslutning).
- Hvis vi ikke kan besvare henvendelsen efter 10 hverdage, orienterer vi om status på henvendelsen og så vidt muligt om forventet tidspunkt for besvarelse.
- Vi vil i videst muligt omfang forsøge at tage hensyn til særlige faktorer, som kan gøre, at besvarelsen haster.
- Anmodninger om forskningsudtræk behandles sv.t. tidsrammer beskrevet her: https://www.rkkp.dk/forskning/